Du kan kontakte kundesupport på kundeservice@bondora.com eller via den praktiske feedbackformular nedenfor.
Vores åbningstider er mandag-fredag 9.00-16.00. Vi kan besvare din henvendelse på dansk eller engelsk. Vi gør altid vores bedste for at svare dig inden for én arbejdsdag.
Det vigtigste at huske er at skrive til os fra den e-mailadresse, du bruger til at logge ind på din Bondora-kontoDet er sådan, vi bekræfter din identitet.
Hvis du skriver til os fra en e-mailadresse, der ikke er knyttet til din Bondora-konto, vil vi ikke være i stand til at give dig oplysninger.Vi skal først bekræfte, at det virkelig er dig, for at beskytte din konto og identitet. For at gøre dette, beder vi om en kopi af dit id, dit id-nummer eller anden form for bevis for din identitet.
Sådan formulerer du dit spørgsmål til kundeservice
Beskriv venligst problemet så klart og præcist som muligt. På den måde behøver vi ikke at stille yderligere spørgsmål og kan begynde at hjælpe dig med det samme.
- Hvis du sender os et dokument eller et billede, beder vi dig om at kontrollere, at kvaliteten er god nok, og at de indeholder al nødvendig information
- Hvis du skriver angående et teknisk spørgsmål, beder vi dig om at vedlægge et screenshot med en fejlmeddelelse
- Hvis du gerne vil spørge til en gennemført betaling, beder vi dig om at vedlægge betalingsordren